Widok zawartości stron
Aktualności
Widok zawartości stron
Widok zawartości stron
Widok zawartości stron
Aktualności
aktualności konferencja
Konferencja Ars Docendi 2023: Zachęcamy do rejestracji
Zakończyliśmy już nabór wystąpień ustnych. Bardzo dziękujemy za Państwa zainteresowanie! W terminie do 16 lipca br. można jeszcze zgłaszać propozycje plakatów do sesji posterowej. Zachęcamy też Państwa do rejestracji bez własnych wystąpień jako Słuchaczki i Słuchaczy konferencyjnych obrad.
aktualności dydaktyczne dygresje
Dydaktyczne Dygresje: Depresja wśród osób studiujących. Jak rozumieć i radzić sobie z zaburzeniami zdrowia psychicznego młodych dorosłych
Ważny temat tuż przed sesją! Zapraszamy do rozmowy o depresji wśród studentek i studentów oraz komunikacji z osobami w kryzysie.
Termin: 16 czerwca br. (piątek), godz. 11:00-12:00
Termin: 16 czerwca br. (piątek), godz. 11:00-12:00
aktualności dydaktyczne dygresje
Dydaktyczne Dygresje: Przestrzenie ko-kreacji
Kreatywność, innowacje i rozwój - to hasła przewodnie spotkania z przedstawicielami zespołu Przestrzeni Kreatywnej Współpracy UJ, a także towarzyszącej mu dyskusji w ramach 12. webinarium w tym sezonie naszego cyklu.
Termin: 26 maja br. (piątek), godz. 11:00-12:00
Termin: 26 maja br. (piątek), godz. 11:00-12:00
aktualności
Spotkania z prof. Barbarą Oakley
Z przyjemnością zapraszamy do udziału w spotkaniach z prof. Barbarą Oakley – światowej sławy ekspertką w dziedzinie dydaktyki akademickiej, a także autorką jednego z najpopularniejszych webinariów na platformie Coursera pt. Learning How to Learn.
aktualności dydaktyczne dygresje
Dydaktyczne Dygresje: „I co ja robię tu?” czyli o znaczeniu autorefleksji osób studiujących w procesie dydaktycznym
Nie tylko o tym czego, ale też dlaczego osoby studiujące uczą się na zajęciach - czyli o potrzebie refleksji na temat kompetencji zdobywanych przez studentki i studentów - będzie mowa w ramach 11. już webinarium.
Termin: 28 kwietnia br. (piątek), godz. 11:00-12:00
Termin: 28 kwietnia br. (piątek), godz. 11:00-12:00
aktualności dydaktyczne dygresje
Dydaktyczne Dygresje:Prawo autorskie a pisemne prace dyplomowe. 10 najczęstszych dylematów promotora/ki
Gdzie przebiega granica między plagiatem a omówieniem? Jak interpretować raport z systemu antyplagiatowego? Czy można przedłożyć pracę dyplomową, która była wcześniej opublikowana? Zapraszamy na dziesiąte webinarium z cyklu "Dydaktycznych Dygresji". Warto wziąć w nim udział, aby poznać odpowiedzi m.in. właśnie na te pytania.
Termin: 14 kwietnia br. (piątek), godz. 11:00-12:00
Termin: 14 kwietnia br. (piątek), godz. 11:00-12:00