Jury konkursowe zdecydowało, jakie wystąpienia zostaną zaprezentowane na finale Teaching Slam - forum wymiany dobrych praktyk w dydaktyce akademickiej
Spośród 21 nadesłanych zgłoszeń Jury Konkursu wybrało 11 prezentacji finałowych, które zostaną wygłoszone na poniższe tematy:
- Realizacja kursu zdalnego w konwencji MOOC: Jak, w jakim celu i czy warto rozważać taką formę? - dr Paweł Bernard, prof. UJ (WCh)
- Wirtualna rzeczywistość (VR) jako metoda kształcenia studentów - mgr Jakub Będkowski (WNoZ)
- Wspólne nauczanie i jego efekty w realizacji kursu kompetencji międzykulturowych - dr hab. Jacek Bylica (WFz)
- Inkluzywny proces dydaktyczny - dr Agata Cebera i dr Jakub Firlus (WPiA)
- Metodyka Scrum w procesie nauczania opartego o projekty zespołowe - dr hab. Tomasz Kania, prof. UJ (WMI)
- Zastosowanie technologii komunikacyjnych (TK) w procesie kształtowania kompetencji studentów pracy socjalnej w Instytucie Socjologii UJ - dr hab. Hubert Kaszyński, prof. UJ (WFz)
- Maks Konsulski na tropie - audioserial detektywistyczny z zakresu prawa międzynarodowego publicznego - dr hab. Brygida Kuźniak, prof. UJ i dr Milena Ingelevic-Citak (WPiA)
- Czy da się tego uczyć czyli o metodzie case-in-point w podnoszeniu kompetencji przywódczych - dr hab. Michał Nowakowski (WL)
- Zastosowanie platformy Pegaz jako wsparcie procesu samokształcenia studentów - dr Agnieszka Szewczyk (WFa)
- Grywalizacja, czyli jak uruchomić twórczą energię studentów/studentek - mgr Maria Talaczyńska (JCJ)
- Co wspólnego ma KNOR* z uczeniem się na studiach? - dr Małgorzata Turczyk (WFz)
Streszczenia wystąpień finalistów oraz szczegóły dot. organizacji wydarzenia finałowego znajdują się w zakładce https://arsdocendi.uj.edu.pl/doskonalenie/teaching-slam
Już teraz zapraszamy do włączenia się w skład finałowej publiczności!