Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Aktualności

Nawigacja okruszkowa Nawigacja okruszkowa

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Dydaktyczne Dygresje: „I co ja robię tu?” czyli o znaczeniu autorefleksji osób studiujących w procesie dydaktycznym

Nie tylko o tym czego, ale też dlaczego osoby studiujące uczą się na zajęciach - czyli o potrzebie refleksji na temat kompetencji zdobywanych przez studentki i studentów - będzie mowa w ramach 11. już webinarium.

Termin: 28 kwietnia br. (piątek), godz. 11:00-12:00

Dr Jakub Czernik z Wydziału Polonistyki UJ zaprasza do refleksji i dyskusji nad celami edukacji uniwersyteckiej, a przede wszystkim nad poziomem ich świadomości wśród studentów i wykładowców. Czy obie strony wiedzą, jakie umiejętności są rozwijane na zajęciach, w których uczestniczą po obu stronach katedry? Porozmawiamy także o tym, jak autorefleksja może wpływać na motywację do studiowania (i nauczania).  
 
Przypominamy, że wszystkie informacje dotyczące spotkań organizowanych w ramach cyklu zamieszczane są w zespole na platformie MS Teams: Dydaktyczne Dygresje. Wsparcie nauczyciela akademickiego / dostęp przez kod: h33t6v4  lub link:
kliknij tu, aby dołączyć do zespołu!