Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Nawigacja okruszkowa Nawigacja okruszkowa

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Wykaz książek

Wykaz książek na stanie Biura Doskonalenia Kompetencji

  • 969.1 Łaguna M., Fortuna P., „Przygotowanie szkolenia”, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Sopot, 2015.
  • 969.2 Edited by Fry H., Ketteridge S., Marshall S., „A Handbook for Teaching and Learning in Higher Education. Enhancing Academic Practice” Third edition, Routledge, New York, 2009.
  • 969.3 Edited by Fry H., Ketteridge S., Marshall S., „A Handbook for Teaching and Learning in Higher Education. Enhancing Academic Practice” Third edition, Routledge, New York, 2009.
  • 969.4 Edited by Fry H., Ketteridge S., Marshall S., „A Handbook for Teaching and Learning in Higher Education. Enhancing Academic Practice” Third edition, Routledge, New York, 2009.
  • 969.5 Referencing Report – Referencing the Polish Qualifications Framework for Lifelong Learning to the European Qualifications Framework, Warsaw, 2013. (3 egzemplarze)
  • 969.6 Edited by Eilks I., Byers B., „Innovative Methods of Teaching and Learning Chemistry in Higher Education”, RSC Publishing, Cambridge, 2009.
  • 969.8 Edited by Eilks I., Byers B., „Innovative Methods of Teaching and Learning Chemistry in Higher Education”, RSC Publishing, Cambridge, 2009.
  • 969.9 Edited by Eilks I., Byers B., „Innovative Methods of Teaching and Learning Chemistry in Higher Education”, RSC Publishing, Cambridge, 2009.
  • 969.10 Edited by Eilks I., Byers B., „Innovative Methods of Teaching and Learning Chemistry in Higher Education”, RSC Publishing, Cambridge, 2009.
  • 969.12 Edited by Eilks I., Byers B., „Innovative Methods of Teaching and Learning Chemistry in Higher Education”, RSC Publishing, Cambridge, 2009.
  • 969.13 Łęczycki M., Gotman E., (red.), „Doskonalenie chlebem powszednim nauczyciela zawodu”, Wydawnictwo Wolvin, Olsztyn, 2014.
  • 969.14 Sajdak A., „Paradygmaty kształcenia studentów i wspierania rozwoju nauczycieli akademickich. Teoretyczne podstawy dydaktyki akademickiej”, Wydawnictwo Impuls, Kraków, 2013.
  • 969.15 Łaguna M., Kozak A., „Metody prowadzenia szkoleń”, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Sopot, 2015.
  • 969.16 Woźniak J., „Ocenianie efektów szkolenia czyli metody i problemy ewaluacji”, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Sopot, 2012.
  • 969.17 Silberman M., „Metody aktywizujące w szkoleniach”, Wydawnictwo Wolters Kluwer, Kraków, 2006.
  • 969.18 Petty G., „Nowoczesne nauczanie. Praktyczne wskazówki i techniki dla nauczycieli, wykładowców i szkoleniowców”, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Sopot, 2015.
  • 969.19 Covey S.R., „Ósmy nawyk”, Dom Wydawniczy REBIS, Poznań, 2015.
  • 969.20 Covey S.R., „Trzeci- rozwiązanie”, Dom Wydawniczy REBIS, Poznań, 2012.
  • 969.21 Bańko M. (red.), „Polszczyzna na co dzień”, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa, 2006.
  • 969.22 Wolański A., „Edycja tekstów. Praktyczny poradnik”, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa, 2008.
  • 969.23 Sajdak A., „Paradygmaty kształcenia studentów i wspierania rozwoju nauczycieli akademickich. Teoretyczne podstawy dydaktyki akademickiej”, Wydawnictwo Impuls, Kraków, 2013.
  • 969.26 „System pracy z uczniami zdolnymi w województwie małopolskim jako produkt finalny projektu DiAMEnT – dostrzec i aktywizować możliwości, energię, talenty”.
  • 969.27 „System pracy z uczniami zdolnymi w województwie małopolskim jako produkt finalny projektu DiAMEnT – dostrzec i aktywizować możliwości, energię, talenty”.
  • 969.30 „Raport samopotwierdzenia krajowych ram kwalifikacji dla szkolnictwa wyższego”, Warszawa.
  • 969.31 „Zapewnianie jakości kwalifikacji w zintegrowanym systemie kwalifikacji”, Warszawa, 2014.
  • 969.33 Kostera M., Rosiak A., „Nauczyciel akademicki”, Gdańsk, 2008.
  • 969.35 Kuźmicz K., „E-learning. Kultura studiowania w przestrzeni sieci”, Sopot, 2015.
  • 969.36 Cybal-Michalska A., „Młodzież akademicka a kariera zawodowa”, Kraków, 2014.
  • 969.39 Remenyi P., Money A., „Research supervision for supervisors and their students”, Academic Publishing International Limited, 2012
  • 969.40 Dorczak R., Mazurkiewicz G. (red.), “Przywództwo edukacyjne. Próba zmiany”, Kraków, 2015. (2 egz.)
  • 969.41 Mazurkiewicz G. (red.), “Przywództwo edukacyjne. Zaproszenie do dialogu”, Kraków, 2015. (2 egz.)
  • 969.42 Maciejowska I. (red.), “Jak kształcić studentów chemii I kierunków pokrewnych? Podręcznik nauczyciela akademickiego”, Kraków, 2008.
  • 969.43 Maciejowska I. (red.), “Jak kształcić studentów chemii I kierunków pokrewnych? Podręcznik nauczyciela akademickiego”, Kraków, 2008.
  • 969.44 Maciejowska I. (red.), “Jak kształcić studentów chemii I kierunków pokrewnych? Podręcznik nauczyciela akademickiego”, Kraków, 2008.
  • 969.45 Bloxham S., Boyd P., “Developing effective assessment in higher education. A practical guide”, Open University Press, 2007
  • 969.46 Kamińska A., Oleśniewicz P. (red.), “Edukacja jutra. Między ideałem a codziennością”, Sosnowiec, 2016.
  • 969.47 Kamińska A., Oleśniewicz P. (red.), “Edukacja jutra. Aspekty wychowania i kształcenia we współczesnej szkole”, Sosnowiec, 2016.
  • 969.48 Kamińska A., Oleśniewicz P. (red.), “Edukacja jutra. Kształcenie i pozaedukacyjna aktywność człowieka od dzieciństwa do dorosłości”, Sosnowiec, 2016.
  • 969.49 Angielsko-polski i polsko-angielski glosariusz terminów i pojęć używanych w europejskich programach współpracy w dziedzinie edukacji, Warszawa, 2004.