Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Aktualności

Nawigacja okruszkowa Nawigacja okruszkowa

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Dydaktyczne Dygresje: Tutoring - remedium w świecie VUCA, czyli jak na UJ kształcić "elastycznych" studentów

Jak niepewność przekształcić w cenioną na rynku pracy elastyczność, a zamiast biernej konsumpcji - uczyć kreatywnego współtworzenia rzeczywistości? To cele kształcenia metodą tutoringu. O takim kształceniu będzie mowa w ramach ostatniego w tym sezonie webinarium z cyklu Dydaktycznych Dygresji.

Termin: 30 czerwca br. (piątek), godz. 11:00-12:00

Tuż przed tegorocznymi wakacjami Pan dr Łukasz Hajduk z Pracowni Pedagogiki Społecznej i Andragogiki UJ przedstawi autorską wizję kształtowania u osób studiujących "kompetencji jutra".

Przypominamy, że wszystkie informacje dotyczące spotkań organizowanych w ramach cyklu zamieszczane są w zespole na platformie MS Teams: Dydaktyczne Dygresje. Wsparcie nauczyciela akademickiego / dostęp przez kod: h33t6v4  lub link: kliknij tu, aby dołączyć do zespołu!