Widok zawartości stron
Aktualności
Widok zawartości stron
Widok zawartości stron
Widok zawartości stron
Wyniki sortowane według etykiety: dydaktyczne dygresje
Aktualności
aktualności dydaktyczne dygresje
Dydaktyczne Dygresje:Prawo autorskie a pisemne prace dyplomowe. 10 najczęstszych dylematów promotora/ki
Gdzie przebiega granica między plagiatem a omówieniem? Jak interpretować raport z systemu antyplagiatowego? Czy można przedłożyć pracę dyplomową, która była wcześniej opublikowana? Zapraszamy na dziesiąte webinarium z cyklu "Dydaktycznych Dygresji". Warto wziąć w nim udział, aby poznać odpowiedzi m.in. właśnie na te pytania.
Termin: 14 kwietnia br. (piątek), godz. 11:00-12:00
Termin: 14 kwietnia br. (piątek), godz. 11:00-12:00
aktualności dydaktyczne dygresje
Dydaktyczne Dygresje: By Your Command. AI in Higher Education
O sztucznej inteligencji – i kwestii jej wykorzystania w procesie dydaktycznym na akademickim poziomie – będzie mowa podczas dziewiątego spotkania z cyklu "Dydaktycznych Dygresji". Zachęcamy do udziału i zaangażowania w dyskusję! Webinarium prowadzone będzie w języku angielskim.
Termin: 24 marca br. (piątek), godz. 11:00-12:00
Termin: 24 marca br. (piątek), godz. 11:00-12:00
aktualności dydaktyczne dygresje
Dydaktyczne Dygresje: Otwarta edukacja w sferze wirtualnej
Przed nami ósme spotkanie w cyklu "Dydaktycznych Dygresji". Najbliższy webinar pt. Otwarta edukacja w sferze wirtualnej. Jak wykorzystać kursy MOOC w kształceniu studentów odbędzie się już w piątek 10 marca, godz. 11:00-12:00.
aktualności dydaktyczne dygresje
Dydaktyczne Dygresje: Neuroróżnorodność studentów
Siódme spotkanie tego sezonu "Dydaktycznych Dygresji" poświęcone będzie dobrym praktykom w pracy z osobami neuroróżnorodnymi i ich potrzebom dydaktycznym. Zapraszamy!
Termin: 24 lutego br. (piątek), w godz. 11:00-12:00
Termin: 24 lutego br. (piątek), w godz. 11:00-12:00
aktualności dydaktyczne dygresje
Dydaktyczne Dygresje: "Projekt X"
To już szóste spotkanie w tym sezonie cyklu. Zachęcamy do udziału w webinarium pod intrygującym tytułem „Projekt X” – autorska metoda kształcenia przyszłych nauczycieli akademickich na rzecz zrównoważonego rozwoju.
Termin: 10 lutego br. (piątek), w godz. 11:00-12:00
Termin: 10 lutego br. (piątek), w godz. 11:00-12:00
aktualności dydaktyczne dygresje
Kolejne spotkanie w ramach Dydaktycznych Dygresji
serdecznie zapraszamy do udziału w kolejnym webinarze z cyklu Dydaktycznych Dygresji pt. "Możliwości rozwoju w roli nauczyciela akademickiego. Propozycja", który odbędzie się 20 stycznia br. (piątek), w godz. 11:00-12:00.